5 alimente care lupta cu inflamatiile si grasimea de pe abdomen

0000-00-00 00:00:00 / Categorie: Toate / Frumusețe și îngrijire

Intodeauna alimentatia joaca un rol deosebit de important in buna functionare a organismului, asigurandu-i toate mijloacele prin care acesta poate preveni si combate inflamtiile ce pot dauna grav acestuia. 

 

De asemenea, o dieta corecta si sanatoasa are efecte benefice asupra metabolismului, accelerand arderea depozitelor de grasime din diferite zone ale corpului, in special a celor din zona abdominala.

Grapefruitul

Acest fruct este bogat in vitamina C, motiv pentru care medicii recomanda sa consumam cat mai mult acest aliment, in special in sezonul rece, deoarece aportul de vitamine si nutrienti creste imunitatea organismului, ajutand astfel la prevenirea si combaterea inflamatiilor cronice. Datorita continutului ridicat de apa, grapefruitul ofera senzatia de satietate, ceea ce duce si la o scadere a greutatii corporale si a circumferintei taliei.

Usturoiul

Cu totii stim ca acest aliment ajuta la prevenirea racelii, insa nu multi stiu ca datorita proprietatilor acestuia, este eficient in combaterea inflamatiilor, avand efecte asemanatoare medicamentelor antiinflamatoare. Usturoiul nu actioneaza doar ca un antiinflamator natural, ci si ca un accelerator pentru arderea grasimilor si, de aceea, este indicat sa includeti acest aliment in alimentatia voastra zilnica.

Cerealele integrale

Bogate in fibre si vitamine, cerealele integrale micsoreaza senzatia de foame si asigura un control natural al insulinei din organism ceea ce ajuta la arderea grasimilor din organism. Prezenta vitaminei B in acest aliment joaca un rol important in cresterea imunitatii, prevenind astfel aparitia inflamatiilor.

Pestele

Bogat in acizi omega-3 si sarac in calorii, pestele este prezent in toate dietele nutritionistilor tocmai pentru ca ofera o senzatie de satietate si totodata asigura echilibrul nutritional de care corpul nostru are nevoie pentru o buna functionare. Acizii omega-3 au capacitatea si de a reduce inflamatiile si de aceea este recomandat ca acest aliment sa fie consumat cat mai des posibil.

Ciupercile

Sunt printre putinele alimente care contin vitamina D, vitamina ce are un rol important in scaderea greutatii corporale deoarece asigura o asimiliare eficienta a calciului in corp, fapt ce duce implicit si la cresterea imunitatii organismului. Ciupercile nu contin colesterol si sunt extrem de sarace in calorii, numai 44kcal/cana si de aceea acest aliment este printre cele mai recomandate in diete.